A 2020 Cadillac CT4- és a CT5-V lesznek a V modellek közül a legmegfizethetőbbek

A Cadillac hamarosan bejelenti két legújabb luxusautóját, a CT4-et és a CT5-öt. A cég termékmenedzsere, Ken Kornas, nemrég interjúkban elárulta, hogy a kocsikban egészen új dizájnelemek találhatók, melyek jó eséllyel meg fogják őket különböztetni versenytársaik modelljeitől.

Specifikus dolgokat nem nagyon osztott meg a képviselő, azonban a hírek szerint új kipufogórendszerre, agresszív külsejű lökhárítóra, hátsó spoiler-re, szellőzős motorháztetőre és egyéb finomságokra is számíthatunk.

Tekintve, hogy sport modellekről van szó, a felfüggesztés is kifejezetten sportos lesz, a felnik pedig új ötvözetekből készülnek magas minőségű és teljesítményű gumikkal ellátva.

A luxusautók világa továbbra sem olcsó, azonban különböző modellek között igen nagy áringadozást lehet megfigyelni, és egy bizonyos pont felett már hatalmas árrések vannak a különböző gyártók modelljei között. A Cadillac a menő külső és a sportos meghajtás ellenére megfizethetőnek tartja a hamarosan megjelenő modelleket.

A 2020-ban megjelenő CT modellek jó eséllyel olcsóbbak lesznek, mint a hamarosan leköszönő CTS-V, melynek ára $86,995 körül mozog, és a 2019 ATS-V Coupe $67,795 körüli áránál is kedvezőbbre számíthatunk a hírek szerint. Kornas szerint a CT4 és a CT5 mindent biztosítani fog, amire a vásárlóknak teljesítmény szempontból igénye lehet egy Cadillac esetében.

Ez mind jól hangzik, azonban ezeknek az új autóknak olyan korábbi modelleket kell utolérniük a versenypályán, mint a CTS-V , ami turbós 6.2 literes V8-as motorral, 640 lóerővel hasít az aszfalton és körülbelül 3.7 másodperc alatt van 100-on, végsebessége pedig 322 km/h.

Az, hogy mi fogja hajtani az új modelleket, azt még nem tudni, azonban reméljük, hogy hasonlóan erős motor kerül bele amellett, hogy az ár nem fog jelentősen emelkedni. Az biztos, hogy a motor kicsit gyengébb lesz, tekintve, hogy az új kocsikat a megfizethető kategóriában akarja elhelyezni a Cadillac. Meglátjuk!

Forrás: carscoops.com

Back to top