Dodge Challenger 2014 – régi idők izomautója új köntösben
A Chrysler nagyot nőtt az amerikai autótulajdonosok szemében, amikor 1970-ben piacra dobta a Dodge márkanév alatt az első generációs Challenger modelleket. Az igazi amerikai álmot testesítette meg a vásárlók szemében a különleges sportautó, és nincs ez másképp ma sem, amikor már a 2014-es modellt készülünk bemutatni. Hatékony motorok és hét különböző modell közül lehet választani.
Az SXT modellek képviselő, a belépő SXT, SXT Plus és SXT Rallye Redline, V6-os, 3,6 literes 305 lóerős csodajárgányok. A Rallye Redline különleges felfüggesztése, a 20 collos kerekek, speciális bőr és fűthető ülések jellemzik.
Az R/T modellek között találjuk az R/T Plus és R/T Classic tagokat, amelyek 5,7 literes, V8-as HEMI motorral szereltek, megtalálható bennük a bluetooth-s hangvezérlés, valamint automata fényszórók, ködlámpák, a nagy teljesítményű fékek, és a nem minden napi felfüggesztés, hogy csak a leglényegesebbet mondjuk.
A V8-as motor 372 névleges lóerőt ad le, az ötfokozatú automata váltós típusban és 375 lóerővel találkozhatunk a hatfokozatú manuális váltóval szerelt modell esetében.
Az R/T Classic valóban speciális modell, azoknak ajánlják, akik nosztalgiázni szeretnek, és rajongói voltak a márkának, speciális kerekek, Xenon fényszórók.
A Challenger SRT8 modell 392 köbhüvelyk, 6,4 literes, V8-as motorral szerelt, 470 lóerős autó olyan high tech adaptív felfüggesztéssel rendelkezi, amiről a korai Dodge modellek még álmodni sem mertek.